piątek, 2 marca 2018

Magiczna butelka / Magic bottle

Cześć!
Dzisiaj mam dla Was magiczną butelkę, tym razem w wersji kobiecej...
Uwielbiam tą magię, kiedy bierzesz zwykłą, szklaną butelkę i zamieniasz ją w piękną ozdobę.
;) 

Today, I would like to share with you this magic glass bottle in a female version.
 I really love this magic when you take a simple glass bottle and turn it to a beautiful decoration.
;)

Do ozdobienia mojej butelki, użyłam białego gesso, pasty pozłotniczej, sporej ilości papierowych kwiatów, metalowych dodatków oraz kolorowych mediów.
Dodałam też magiczne drzwi - odlew z foremki Prosvet. 
Do zabezpieczenia butelki, użyłam matowego i pękającego lakieru.

To altered this bottle, I used a white gesso, goldpasta, a lot of paper flowers, some metal embellishments and colorful medias.  
I also added magic door - a cast from the Prosvet mold.
To secure the bottle, I used a matte and crackle varnish.







Użyłam: / I used:

Białe gesso - Renesans Żel 3d Heavy Body Mat - Renesans Clear Crackle Glaze - DecoArt Lakier matowy - Varnish Ultra Matte  -  DecoArt Pasta pozłotnicza - Renesans Inka Gold 62,5g - Lodowy Niebieski (934) Proszek Rainbow Color - 13arts Foremka - Drzwi leśnej wróżki 1 Foremka - Koronka Falbankowa - PentartTusz Distress Mini - Vintage Photo   Klucz metalowy mały 3 – miedziany Glossy Accents 59ml
Fimo Air Light White 250g
Pozdrawiam
Greet

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz