czwartek, 11 stycznia 2018

Motywujący kalendarz/ Motivating calendar

Witajcie!
Na pierwszą inspirację w 2018 roku ozdobiłam dla Was bazę z wiszącego kalendarza. Dostałam kalendarz reklamowy i nie chciałam wieszać kalendarza z reklamą, więc postanowiłam go przerobić. Jest to dla mnie bardzo osobista praca, ponieważ zamieściłam w niej słowa - hasła, które mają za zadanie motywować mnie do działania w 2018.

Hello!
For the first inspiration in 2018, I decorated for you a base from a hanging calendar. I got an advertising calendar and didn't want to hang a calendar with an advertisement, so I decided to altered it. It is a very personal procject for me, because I put in words - slogans which are supposed to motivate me to act in 2018.


Do wykonania tła wykorzystałam mgiełki Lindy's Stamp Gang, które możecie kupić od pewnego czasu  w trakcie przedsprzedaży. Używam ich od dawna i bardzo Wam je polecam :)
Wszystkie elementy papierowe (z wyjątkiem motyla pochodzącego ze starej kolekcji Primy) to dodatki Snippets Ephemera, z nich zrobiłam mini książeczkę, łącząc ze sobą trzy karty. Nic prostszego, prawda? Proste rozwiązania są najlepsze, zwłaszcza gdy nie mamy czasu na wycinanie i dobieranie dodatków. Dostajemy gotowy zestaw elementów, idealnie skomponowany, dzięki niemu tworzenie jest znacznie ułatwione.

To make the background I used Lindy's Stamp Gang, which you can buy for some time during the pre-sale. I have been using them for a long time and I highly recommend them to you :)
All paper elements (except for the butterfly from the old Prima collection) are Snippets Ephemera, I made a mini book with them, combining three cards. Nothing simpler, right? Simple solutions are the best, especially when we don't have time to cut and match embellishments. We get a ready set of elements, perfectly composed, making creation is much easier with them.


Jako mój punkt centralny umieściłam portal z drzwiami, jest odlew z foremki wykonany przy użyciu masy dwuskładnikowej do odlewów Pentatu.

As my focal point I placed a portal with a door, this is a mold cast made with two-component mass for casts from Pentatart.


Na koniec chciałabym zwrócić Waszą uwagę na tekturkę od SnipArtu - tło zegarowe. Jest to dość  duża tekturka, więc możecie ją pociąć i wykorzystać w kawałkach, lub tak jak ja użyć w całości, naklejając ją na tło. Wystarczy pomalować tekturkę białym bądź czarnym gesso i gotowe.

Finally, I would like to draw your attention to the cardboard from SnipArt - the clock background. It is quite a big cardboard, so you can cut it and use it in pieces, or use it as a one piece just like I did, by sticking it on the background. Just paint the cardboard with white or black gesso and it's ready.




A Wy macie już gotowe swoje kalendarze? Ozdabiacie je własnoręcznie, czy raczej kupujecie gotowe?

Do you already have your calendars ready? Do you decorate them yourself, or do you buy ready made?

Wykorzystałam: / I used:

Masa dwuskładnikowa do odlewów - PentartTusz Archival - Jet BlackProszek - Prima Artisan Powder - Parthenay

Pozdrawiam! / Greetings!

2 komentarze :