środa, 3 stycznia 2018

Karnawałowy łapacz snów / Carnival dreamcatcher

Witajcie!
Trzy dni temu powitaliśmy Nowy Rok i zaczęliśmy Karnawał.
Na moją dzisiejszą inspirację, przygotowałam księżycowy łapacz snów, który jest jak Karnawał - pełen kolorów, błyskotek i brokatu...
Gotową bazę łapacza snów, pokryłam czarnym gesso i masą mikową. Następnie dodałam trochę koloru, używając mgiełki Lindy's Stamp Gang oraz farbek i wosków Finnabair.
Dodałam też elementy z foremek i metalowe elementy...
Szczęśliwego Nowego Roku i pięknego Karnawału!
:) 
Hello!
Three days ago we welcomed the New Year and Carnival started. 
I have prepared a moon dreamcatcher for my inspirational post today, which is like a Carnival - full of colors, trinkets and glitter... 
I have covered chipboard base of dremcatcher with black gesso and Mic Effect Paste. Next I added some colour using Lindy's Stamp Gang mist and Finnabair paints and waxes. 
I also added elements from the molds and metal elements ... 
Happy New Year and beautiful Carnival for everyone!
:)












Użyłam: / I used:
Mandalas Dreams - Łapacz Snów - Księżyc - SnipArt Duży zegar - SnipArt Zestaw napisów - For the record - SnipArt  Mandalas Dreams - Ażurowe piórka - SnipArt  Masa mikowa - Renesans Czarne gesso - Renesans Żel 3d Heavy Body Mat - RenesansKulki 3d - Duże - Pentart Kulki 3d - Małe - Pentart Mikrokulki szklane D2 - 13arts Mikrokulki szklane - 13arts Foremka - Trzy wróżki Foremka - Dziurki od klucza 3 Sowa metalowa - brąz Gałązka metalowa 5,2cm Liście dzwonki - brąz Pęk kluczy - brąz     Inka Gold 62,5g - Stare Złoto (918)  Wosk - Art Alchemy Opal Magic - Finnabair - Prima  Wosk - Art Alchemy Antique Brilliance - Finnabair Farba Akrylowa - Art Alchemy Sparks Farba akrylowa - Art Alchemy Opal Magic   Inka Gold 62,5g - Lodowy Niebieski (934) Mgiełka - Starburst - Lindy's Stamp Gang

Pozdrawiam!
Greet!

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz