piątek, 22 września 2017

Uskrzydlony art journal / Winged art journal


Witajcie!
Dziś mam dla Was wpis art journalowy wykonany w starej książce. Zawsze staram się wybrać książkę, której sztywne okładki pozwolą na dużo przestrzennych wpisów. Karty przygotowuję pokrywając je warstwą białego gesso. Tym razem wprowadziłam też akcent koloru dodając plamy i chlapania Distress Oxide w pięknym niebieskim kolorze. Tym samym tuszem wykonałam stemplowania i wzór numeryczny wykorzystując maskę.
Do starego zdjęcia dodałam tekturki - skrzydła motyli, dzięki temu wpis ma niepowtarzalny, magiczny klimat. Całość uzupełniły metalowe dodatki i mikrokulki.
Tym razem wykorzystałam też inne ciekawe media - farbę akrylową Art Alchemy Sparks, którą pochlapałam moje strony dodając im błysku, a także wosk, który naniosłam na krawędzie papierowych i metalowych elementów.

Hello!
Today I've prepared for you my art journal spread in an old book. I always try to find a proper book, with hard cover, it makes my art journal more permanent. My cards are covered with a layer of white gesso. I've added some color by splashing and painting with Distress Oxide in beautiful shade of blue. I've stamped with the same medium and I've used a piece of sponge to apply some Distress Oxide through stencil. 
I've mixed an old picture with chipboard - butterfly wings, it gives a touch of magic to my art journal spread. In the end I've added some metal cogs and micro beads.
This time I've used some interesting mixed media products - Art Alchemy Sparks paint, I've created some splashes with it and wax, which I've used on the edges of my paper and metal elements.







Użyłam / I've used:

Tusz Distress Oxide - Antique Linen Skrzydła motyli 2 - SnipArt Szklane mikrokulki 10g Tusz Distress Oxide - Salty Ocean Metalowy trybik - 3,1 cm - wzór 1 Metalowy trybik - 1,8 cm - wzór 1 Metalowy trybik - 1,7 cm Metalowy trybik - 2,6 cm - wzór 1 Metalowy trybik - 1,8 cm - wzór 2 Narożnik metalowy - brąz 3 Taśma filmowa - Tim Holtz Idea-ology Dodatki Collector Cards Layers - Tim Holtz Wosk - Art Alchemy Opal Magic - Finnabair - Prima Farba Akrylowa - Art Alchemy Sparks Pędzel silikonowy - Media Silicone Brush 1" Stemple - Dream On - Scrapberry's Stemple Typographic - InkadinkadoWstążka tkaninowa z nadrukiem - pismo Mini Glossy Accents 18ml Tusz StazOn Midi - Jet Black Numbered Tim Holtz Stencil


2 komentarze :