sobota, 7 stycznia 2017

Gościnna Projektantka: Męska kartka Visell / Masculine card by Visell




Witajcie,
Mam na imię Iza, w świecie scrapowym - Visell. Mój zawód to bibliotekarz, kocham czytać, jednakże pokochałam także inną formę papieru, jaką jest scrapbooking.
Tworzę prace warstwowe, często mediowe, postarzane. Moją ulubioną formą są kartki i tagi.

Hello,
my name is Iza, in the scrap world - Visell. I am a librarian, I love reading, but I loved the different form of paper, which is scrapbooking, too.
I make layered artworks, I use mix-media very often. I also like aging cards and tags.
You can find me at Rękodzielnik Visell.


Moim pierwszym gościnnym projektem jest męska kartka. Bardzo lubię prace w ciemniejszych barwach. Do kartki wybrałam więc odpowiednio ciemne tło.Tekturowe oraz metalowe dodatki postarzyłam tak, aby pasowały do papierów.

My first project is a masculine card. I like artworks in dark tones, so I chose a respectively dark background. Chipboards and metal elements I made older, that they fit to the papers.










Użyłam / I used:

Bicykl metalowy - brąz Prima Tales of You & Me - Notre Amour Sera a Jamais  30x30 Scrapberry's - Edge Of Town - On The Road

Metalowy trybik 4 - srebrny  Peeled Paint - stempel akrylowy Prima Dekory narożne z trybikami - SnipArt

Tusz Distress Mini - Peeled Paint  Media Fluid Acrylics - Sap Green - DecoArt



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz