wtorek, 13 grudnia 2016

Retro Inspiracje: Mediowe serce / Retro Inspirations: A mixed media heart

Cześć retromaniacy!
Dziś przygotowałam dla Was prace na płótnie.
Chciałam przelać na nie to, co w mojej duszy gra.
Oj tak!
Poszukuje, eksploruje sieć w poszukiwaniu piękna,
coraz częściej poszukuje obiektów do altered. 
Wiem, że wszystko można przerobić ... jednak nie lubię powtarzalności.


Hi retromaniacs!
Today I have prepared for you a work on canvas.
I wanted to transfer what is in my soul.
Oh yes!
Looking, exploring the net in search of beauty,
I am more and more looking for objects to be altered.
I know that everything can be re-worked ... but I do not like repetition.





Praca powstała na starym tle pracy.... niestety jedna z piękniejszych prac warsztatowych, jakie wykonałam, zniszczyła się w podróży...
Pozostało płócienne serce, które postanowiłam przerobić z różu na błękit.

The work was on an old background of another project.... unfortunately, one of the most beautiful workshop projects I made was destroyed when travelling ...
Left was a canvas heart that I decided to convert from pink to blue.


Na płótno położyłam gesso białe i czarne, dzięki czemu uzyskałam różny efekt kolorystyczny.
Przez maskę położyłam pastę modelującą, a tekturki z SnipArt oraz metalowe elementy przykleiłam na żel medium.
Żel użyłam również to tworzenia faktury.

I covered the canvas with gesso black and white, so I received a different color effect.
I put modeling paste through a mask and chipboards from SnipArt and metal elements glued with gel medium.
I used the gel also to create texture.



Ostatnio bardzo lubię matowe tła, do jego stworzenia użyłam mgiełek Distress Spray Stain
Oczywiście w moich pracach nie może zabraknąć blasku, postawiłam na niezawodną Inka Gold.

I recently really like matt backgrounds, so to create this one I used Distress Stain spray mists.
Of course, my work can not fail to shine, I set on Inka Gold.


Miłego dnia !!!
Have a nice day!!!




Użyłam: / I used:




     
  
    


   


     

      









  


2 komentarze :