sobota, 3 grudnia 2016

Retro Inspiracje: Kolorystyczne szaleństwo z mgiełkami Distress / Retro Inspirations: Colorful craziness with Distress mists


Dla odmiany mam coś w innej kolorystyce, niż zwykle. Jest to wesoły i pozytywny wpis do art joutnala z wróżką na huśtawce. Bardzo chciałam Wam pokazać i mgiełek Distress. Z racji tego, że mają bardzo mocne i intensywne kolory postanowiłam je rozcieńczyć z wodą. Dla uzyskania połysku dodałam resztkę pudru z drobinkami do twarzy, który pozostał mi z wakacji. Do tak słodkiej inspiracji dodałam metalowe elementy oraz przeuroczą miniaturkę kubeczka.

 For a change, we have something in totally different colors than usual. It is a happy and positive art journal entry with a fairy on a swing. I really wanted to show you Distress mists. Due to their vivid colors I used them with water. To get the  shine effect I added a little face powder which I didn't use last summer. I also added metal elements and a miniature mug to this sweet inspiration.








pozdrawiam Was serdecznie!
hugs and until next time :)
Aga Baraniak



Użyłam: / I used:

Tusz Archival - Jet Black  Glossy Accents 59ml

Gesso białe - Maimeri Acrilico 200ml Żel błyszczący - Maimeri Acrilico 200ml
Picket Fence Distress Spray Stain  Twisted Citron Distress Spray StainPine Needles Distress Spray StainMetalowy trybik - 3,1 cm - wzór 2Kaboszon przezroczysty okrągły 2,5cm  Zestaw pędzli na wodę (3 szt) Dusty Concord Distress Spray StainNaklejki Small Talk - Tim HoltzKubeczek z przyborami - emaliowanyDuża metalowa strzała - brązPęk kluczy - brąz




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz